Your cart
There are no more items in your cart
Zwroty
- Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. (Dz. U z 2014 roku, poz. 827) Klient może zrezygnować z towaru zakupionego w sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
- Warunkiem jest idealny stan towaru, nie noszący śladów użycia (nieużywany). Wszystkie produkty muszą być zwracane w oryginalnym opakowaniu.Ze zwracanym towarem należy zwrócić dokument potwierdzający zamówienie (paragon lub faktura) oraz wypełniony formularz zwrotu, do pobrania TUTAJ.
- Zwrot należy uzgodnić e-mailem. Wiadomość należy wysłać na adres: info@noshe.pl lub używając formularza kontaktowego w naszym sklepie (Informacje -> kontakt).
- Pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym na wskazane przez Klienta konto w ciągu 7 dni roboczych od dnia otrzymania zwróconego towaru.
- W razie zwrotu towaru, klient ponosi koszty przesyłki towarów do i od klienta.
- Sklep nie przyjmuje paczek wysłanych za pobraniem lub wysłanych bez uprzedniej konsultacji.
- Paczkę zwrotną należy przesłać listem poleconym lub kurierem na adres:
NOSHE Renata Rychlik
ul. Walecznych 28
10-624 Olsztyn
Wymiany
- Wymianę towaru należy uzgodnić e-mailem. Wiadomość należy wysłać na adres: info@noshe.pl lub używając formularza kontaktowego w naszym sklepie (Informacje -> kontakt).
- W razie wymiany towaru, klient ponosi koszty wymiany towarów do i od klienta.
- Po otrzymaniu przesyłki przez sklep, nowy towar wysyłany jest w ciągu 3 dni roboczych.
- Sklep nie przyjmuje paczek wysłanych za pobraniem lub wysłanych bez uprzedniej konsultacji.
- Towar do wymiany należy przesłać listem poleconym lub kurierem na adres:
NOSHE Renata Rychlik
ul. Walecznych 28
10-624 Olsztyn
Reklamacje
- Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient stwierdzi, że nie jest on zgodny z zamówieniem: nie zgadza się rodzaj produktu, model, lub zawiera wady techniczne, powinien skontaktować się ze sklepem w celu ustalenia sposobu rozpatrzenia reklamacji.
- Wiadomość należy wysłać na adres: info@noshe.pl lub używając formularza kontaktowego w naszym sklepie (Informacje -> kontakt).
- Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych od ich wpłynięcia.
- . Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do zwrotu towaru.
- Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem lub wysłanych bez uprzedniej konsultacji.
- Paczkę reklamacyjną należy przesłać listem poleconym ekonomicznym wraz z wypełnionym formularzem reklamacji i paragonem, do pobrania TUTAJ na adres:
NOSHE Renata Rychlik
ul. Walecznych 28
10-624 Olsztyn