Your cart
W koszyku nie ma jeszcze produktów
Zwroty
- Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. (Dz. U z 2014 roku, poz. 827) Klient może zrezygnować z towaru zakupionego w sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
- Warunkiem jest idealny stan towaru, nie noszący śladów użycia (nieużywany). Wszystkie produkty muszą być zwracane w oryginalnym opakowaniu. Ze zwracanym towarem należy zwrócić dokument potwierdzający zamówienie (paragon lub faktura) oraz wypełniony FORMULARZ ZWROTU.
- Środki za zwracany produkt zostaną zwrócone przelewem bankowym na wskazane przez Klienta konto w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania zwróconego towaru.
- NIE PRZYJMUJEMY zwrotów produktów personalizowanych.
- W razie zwrotu towaru, klient ponosi koszty odesłania towaru.
- Sklep nie przyjmuje paczek wysłanych za pobraniem lub wysłanych na inny adres niż adresu do zwrotu.
- Paczkę zwrotną należy przesłać na adres:
NOSHE
ul. Leonharda 5
10-454 Olsztyn
tel. 508291292
Reklamacje
- Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient stwierdzi, że nie jest on niezgodny z zamówieniem: nie zgadza się rodzaj produktu, model, lub zawiera wady techniczne, powinien skontaktować się ze sklepem w celu ustalenia sposobu rozpatrzenia reklamacji.
- Wiadomość należy wysłać na adres: info@noshe.pl
- Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od ich wpłynięcia.
- Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do zwrotu towaru.
- Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem lub wysłanych bez uprzedniej konsultacji.
- Paczkę reklamacyjną należy przesłać wraz z wypełnionym formularzem reklamacji i paragonem lub potwierdzeniem płatności, do pobrania TUTAJ na adres:
NOSHE
ul. Leonharda 5
10-454 Olsztyn
tel. 508291292