Zwroty

  1. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. (Dz. U z 2014 roku, poz. 827) Klient może zrezygnować z towaru zakupionego w sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
  2. Warunkiem jest idealny stan towaru, nie noszący śladów użycia (nieużywany). Wszystkie produkty muszą być zwracane w oryginalnym opakowaniu.Ze zwracanym towarem należy zwrócić dokument potwierdzający zamówienie (paragon lub faktura) oraz wypełniony formularz zwrotu, do pobrania TUTAJ.
  3. Zwrot należy uzgodnić e-mailem. Wiadomość należy wysłać na adres: info@noshe.pl lub używając formularza kontaktowego w naszym sklepie (Informacje -> kontakt).
  4. Pieniądze za zwracany produkt zostaną zwrócone przelewem bankowym na wskazane przez Klienta konto w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania zwróconego towaru.
  5. NIE PRZYJMUJEMY zwrotów produktów personalizowanych.
  6. W razie zwrotu towaru, klient ponosi koszty przesyłki towarów do i od klienta.
  7. Sklep nie przyjmuje paczek wysłanych za pobraniem lub wysłanych bez uprzedniej konsultacji.
  8. Paczkę zwrotną należy przesłać listem poleconym lub kurierem na adres:

NOSHE Renata Rychlik

ul. Walecznych 28

10-624 Olsztyn

tel. 795488813

Wymiany

  1. Wymianę towaru należy uzgodnić e-mailem. Wiadomość należy wysłać na adres: info@noshe.pl lub używając formularza kontaktowego w naszym sklepie (Informacje -> kontakt).
  2. W razie wymiany towaru, klient ponosi koszty wymiany towarów do i od klienta.
  3. Po otrzymaniu przesyłki przez sklep, nowy towar wysyłany jest w ciągu 3 dni roboczych.
  4. Sklep nie przyjmuje paczek wysłanych za pobraniem lub wysłanych bez uprzedniej konsultacji.
  5. Towar do wymiany należy przesłać listem poleconym lub kurierem na adres:

NOSHE Renata Rychlik

ul. Walecznych 28

10-624 Olsztyn

Reklamacje

  1. Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient stwierdzi, że nie jest on zgodny z zamówieniem: nie zgadza się rodzaj produktu, model, lub zawiera wady techniczne, powinien skontaktować się ze sklepem w celu ustalenia sposobu rozpatrzenia reklamacji.
  2. Wiadomość należy wysłać na adres: info@noshe.pl lub używając formularza kontaktowego w naszym sklepie (Informacje -> kontakt).
  3. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.
  4. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do zwrotu towaru.
  5. Kupujący powinien ustalić formę wysyłki ze sprzedawcą.
  6. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem lub wysłanych bez uprzedniej konsultacji.
  7. Paczkę reklamacyjną należy przesłać listem poleconym ekonomicznym wraz z wypełnionym formularzem reklamacji i paragonem, do pobrania TUTAJ na adres:

NOSHE Renata Rychlik

ul. Walecznych 28

10-624 Olsztyn

W celu poprawienia jakości usług korzystamy z plików cookies. Pozostając na stronie, wyrażasz zgodę na wykorzystanie tej technologii.