Zwroty

  1. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. (Dz. U z 2014 roku, poz. 827) Klient może zrezygnować z towaru zakupionego w sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
  2. Warunkiem jest idealny stan towaru, nie noszący śladów użycia (nieużywany). Wszystkie produkty muszą być zwracane w oryginalnym opakowaniu.Ze zwracanym towarem należy zwrócić dokument potwierdzający zamówienie (paragon lub faktura) oraz wypełniony formularz zwrotu, do pobrania TUTAJ.
  3. Zwrot należy uzgodnić e-mailem. Wiadomość należy wysłać na adres: info@noshe.pl lub używając formularza kontaktowego w naszym sklepie (Informacje -> kontakt).
  4. Pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym na wskazane przez Klienta konto w ciągu 7 dni roboczych od dnia otrzymania zwróconego towaru.
  5. W razie zwrotu towaru, klient ponosi koszty przesyłki towarów do i od klienta.
  6. Sklep nie przyjmuje paczek wysłanych za pobraniem lub wysłanych bez uprzedniej konsultacji.
  7. Paczkę zwrotną należy przesłać listem poleconym lub kurierem na adres:

NOSHE Renata Rychlik

ul. Walecznych 28

10-624 Olsztyn

Wymiany

  1. Wymianę towaru należy uzgodnić e-mailem. Wiadomość należy wysłać na adres: info@noshe.pl lub używając formularza kontaktowego w naszym sklepie (Informacje -> kontakt).
  2. W razie wymiany towaru, klient ponosi koszty wymiany towarów do i od klienta.
  3. Po otrzymaniu przesyłki przez sklep, nowy towar wysyłany jest w ciągu 3 dni roboczych.
  4. Sklep nie przyjmuje paczek wysłanych za pobraniem lub wysłanych bez uprzedniej konsultacji.
  5. Towar do wymiany należy przesłać listem poleconym lub kurierem na adres:

NOSHE Renata Rychlik

ul. Walecznych 28

10-624 Olsztyn

Reklamacje

  1. Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient stwierdzi, że nie jest on zgodny z zamówieniem: nie zgadza się rodzaj produktu, model, lub zawiera wady techniczne, powinien skontaktować się ze sklepem w celu ustalenia sposobu rozpatrzenia reklamacji.
  2. Wiadomość należy wysłać na adres: info@noshe.pl lub używając formularza kontaktowego w naszym sklepie (Informacje -> kontakt).
  3. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych od ich wpłynięcia.
  4. . Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do zwrotu towaru.
  5. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem lub wysłanych bez uprzedniej konsultacji.
  6. Paczkę reklamacyjną należy przesłać listem poleconym ekonomicznym wraz z wypełnionym formularzem reklamacji i paragonem, do pobrania TUTAJ na adres:

NOSHE Renata Rychlik

ul. Walecznych 28

10-624 Olsztyn

Stwórz nowe konto

Already have an account?
Zaloguj się zamiast tego Lub Zresetuj hasło